Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







onsdag 8 oktober 2014

Men...nu IGEN!?

Hur ska jag berätta det här, då???




Det är väl bara att lägga tassen på musen direkt...hoppas ni inte glömmer mig när jag nu kommer resa bort några veckor? Ska ta in på mitt vanliga fina hotell, där jag bokat enkelrum med egen uteplats. Puff ska bo i rummet bredvid. Det är ju ett hotell med hög standard och fullservice, men jag kommer ändå ta med mig min igloo. Skönt med något eget också!

Om allt går som det ska, är jag tillbaka torsdagen den 30 oktober. Hoppas vi ses då igen!!!




11 kommentarer:

  1. Klart jag inte hinner glömma dig på en vecka !
    Hade inte ens glömt dig om du varit borta i 2 veckor !!
    Ha det så skönt på Katt hotellet , jag vet ju av egen erfarenhet att det är ett toppen ställe :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  2. Neeej, va trist att du inte kommer att blogga på ett tag. Vi kommer sakna dig såååå! Du får rapportera sen om du fick rikligare frukost på det fina hotellet än vad du får hemma?! Hoppas din matte inte har gett dem portioneringsanvisningar!!

    SvaraRadera
  3. Ha det så mysigt på semestern!!!

    Nosbuffar

    SvaraRadera
  4. Det är väl självklart att jag inte glömmer bort dig, även om du ska vara borta i hela 3 långa veckor.
    Men jag kommer att sakna dig.
    Hoppas att du kommer att få det bra på hotellet och att dom ger dig god mat o att dom kelar o klappar dig mycket.
    Och jag tycker också att det är jättebra att du tar med dig en egen sak som luktar som dig själv i allt det nya.
    Hälsa även till din matte o husse att dom ska ha det bra på semestern.

    Ozzy

    SvaraRadera
  5. Men nääää, ska dina människor smita iväg nu igen? Tycker det är trist att dom inte litar tillräckligt på dig för att du ska få vara ensam hemma. Det är ju liksom bara att lämna datorn påslagen, ta bort locket på fodertunnan och lämna en kran rinnande, så klarar du dig utmärkt i flera veckor. Förstår inte varför du ska bli indragen i det hela. Nåjam, tur att du har din igloo med dig i alla fall.

    SvaraRadera
  6. Tur att du får bra service under tiden, men man undrar ju hur dina tvåbeningar tänker. Var kan husse t ex få sån tassmassage som hemma?

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder! Vi kommer att sakna dig massor men är här när du är tillbaka.Nosbuffar

    SvaraRadera
  8. Jamarns vilka fina bilder på dig, jag drunknade nästan i dina ögon på det sista. *nosrodnad*
    Vad fräckt av dem att rymma nu när du äntligen fått hem din hussemage.
    Vi kommer så klart sakna dig men självklart glömmer vi dig inte.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  9. Sorgligt kommer att sakna "min" kisse som jag läser varje dag, nästan! Trevlig semester!!! På återseende! Många jam från en beundrare!

    SvaraRadera
  10. Som vanligt blir det tomt utan dig, men vi får försöka stå ut... Skönt att det fanns lediga rum på favorithotellet. Jättefina bilder på dig!
    Ha det så gott så ses vi när du är tillbaka <3
    Tassklappar

    SvaraRadera
  11. Nä nu får du faktiskt dra dig hemåt, jag börjar få abstinens... xantippa

    SvaraRadera