Jag tror, att jag inte närmare behöver förklara, vad jag menar med det här? Vi är ju alla smärtsamt medvetna om att somliga människor inte har förstått vilket förtroende och ansvar de har som våra familjemedlemmar. Så det här vill jag verkligen peka med hela tassen på, och undervisa varenda tvåbent jag möter om. Det är något av det viktigaste i hela min bok.
Med detta önskar jag er allihopa en riktigt bra helg!
