Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







Visar inlägg med etikett jag behöver dig. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag behöver dig. Visa alla inlägg

fredag 10 februari 2012

Något av det viktigaste





Jag tror, att jag inte närmare behöver förklara, vad jag menar med det här? Vi är ju alla smärtsamt medvetna om att somliga människor inte har förstått vilket förtroende och ansvar de har som våra familjemedlemmar. Så det här vill  jag verkligen peka med hela tassen på, och undervisa varenda tvåbent jag möter om. Det är något av det viktigaste i hela min bok. 

Med detta önskar jag er allihopa en riktigt bra helg!