Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







fredag 12 juni 2015

Och så önskar jag er...



Visst ser det skönt ut? Måste visa er en riktigt avkopplande och fin bild idag, för den kommer ni möta ett antal veckor framöver. Matte ska nämligen upp till norra landet ett tag, och sedan har hon lagt in om semester. Eftersom jag själv vet hur viktigt det är att helt koppla av emellan varven, har jag beviljat det. Har inte riktigt bestämt för hur länge. Kanske tittar jag in som hastigast nån dag under semestern. Skulle tro att jag är tillbaka som vanligt i slutet av juli.



Jag önskar er alla en riktigt, riktigt härlig sommar!!!





14 kommentarer:

  1. Ha en härlig sommar ni också :)

    Sommarbuffar

    SvaraRadera
  2. En härlig bild du visar.
    Önskar också dig o dina 2-beningar samt Puffen en härlig sommar.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack! Och jag hoppas solen ska lysa lagom skönt över dig och dina människor också!

      Radera
  3. Oj så vi kommer att sakna dig. Men det är ju klart att även du och matte ska få ta igen er lite. Hoppas du får mycket sol i pälsen och gottis att äta.
    Glad sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns bra att vara saknad, men vips är jag tillbaka! De här sommarveckorna brukar gå väldigt fort. Önskar er också en riktig fin tid!

      Radera
  4. Så generöst av dig att tillåta att matte både åker till norra landet och tar semester. Men det behöver hon säkert. Ta tass om dig själv så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är en ganska tillåtande typ, så mina människor har inte så strama tyglar. Och husses sjukdom har gjort att en del saker måste börja förändras. Jag väntar lugnt i solen på att de får mera tid över igen framöver.

      Radera
  5. Önskar dig och de dina detsamma! Underbar bild på dig! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :-) Jam, underbart skönt har jag det där i alla fall!

      Radera
  6. Mjuasan, vi önskar dig en fin och trevlig sommar
    Tass tass'

    SvaraRadera
  7. Ser verkligen härligt avslappat ut där i solen Gustav , precis så där såg din namne ut idag när matte var borta hos sin pappa :)
    Trevlig söm-ester på er både 4- och 2-benta !

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  8. Ackjam, så länge det dröjer innan vi ses igen... <3 Men den som väntar på något gott... :-) Ha en mysig midsommar och en riktigt fin och härlig sommar, kära vänner! <3
    Många kramar och tassklappar <3

    SvaraRadera
  9. Hoppas du har haft en jamarhärlig sommar och att du har hittat många soltillfällen i hasselbusken trots mycket regn
    *nosbuffar*

    SvaraRadera