Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







Visar inlägg med etikett kroppen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kroppen. Visa alla inlägg

torsdag 31 januari 2013

Är det så??



Det är då för ynkligt vilken urusel arbetsmiljö jag har


Hur är det tänkt att man ska kunna få plats här?



Ska man hänga med halva kroppen utanför?? Är det så man behandlar en arbetande monsterutdrivare här i huset? Va!?



fredag 3 februari 2012

Hej hopp!

Tycker du det är kallt och trist?
Nog håller jag med dig, helt visst!
Därför hissar jag min svans
och gör en liten dans
Låtsas att allt är toppen
känner det i hela kroppen
Sedan äter jag nåt gott
tänker på allt bra jag fått
Så vänder jag svart till vitt
och känner glädje för livet mitt

Önskar er allihopa en mycket bra februarihelg!