Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







tisdag 2 april 2013

Det skulle jag ha berättat om, men...


Egentligen skulle jag ha berättat mycket om vilken härlig helg jag har haft i solen, men sedan jag fått veta att lilla Viska har rymt och inte hittats ännu, har mina tankar förstås gått mycket till henne och hennes familj; Husse, Sippo och Tindra.  

Om jag vandrade iväg här skulle jag inte ha några problem att hitta hem, för jag är ju hemma och känner området. Viska har bott bara en kort tid hos sin familj, så hon fattar förstås inte riktigt var hemma är ännu? Att hon dessutom haft en tuff uppväxt, med dåliga erfarenheter av människor, underlättar inte precis hennes vilja att ge sig till känna.

Vi tänker mycket på Viskas husse, som verkligen bryr sig om sina katter, och förstår att han har det jamarjobbigt just nu. Här håller vi alla både tassar och tummar hårt, hårt för att Viska ha hittas snart, snart!  

10 kommentarer:

  1. Det gör vi alla!
    Håller tassar å tummsar hårt och hoppas på goda nyheter, SNART!!!

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uschjam, hoppas nu att morgondagens stora sökinsats ska ge resultat!!!

      Radera
  2. Visst känns det mesta oviktigt i jämförelse med att Viska är försvunnen. Men vi ger inte upp. Hon SKA hittas och komma tillbaka till tryggheten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååhh, vad vi hoppas att du har rätt!!!!!

      Radera
  3. Vi tackar så mycket för det snälla jamet. Vi tycker det är väldigt jobbigt här hemma, fast husse är nog den som tar det hårdast.
    Men vi kämpar på så mycket vi kan.
    Kul att höra av dig igen så här efter påsk, är det i vilket fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att husse är väldigt, väldigt ledsen och orolig och har svårt att sova. Hoppas mycket på morgondagen, ska kolla ofta på din sida!

      Radera
  4. Vi håller allt vi har här också. Hoppas att Viska kommer till rätta idag.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med så mycket tasshållning borde något positivt hända!!

      Radera
  5. Här håller vi också tassar o tummar i kors för att lilla Viska ska komma hem !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så många tassar och tummar det hålls överallt, men inga goda nyheter ännu. :(

      Radera