Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







Visar inlägg med etikett kvällspass. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kvällspass. Visa alla inlägg

måndag 30 mars 2015

Visst ska man?



Jag vill börja med att tacka för alla snälla och uppmuntrande kommentarer! De har värmt och betytt mycket!

Jag måste erkänna, att en husse som är sjuk på det sättet att han ska ta det lugnt, faktiskt är en stor tillgång för en katt! Massor med tillfällen till magmassage och ömsesidigt gos har det blivit. Och i stället för att åka upp till norra landet hela nästa månad kommer han vara här hos mig! Jama om positivt för min del!

När det gäller mitt arbete är det mesta sig likt. Härom kvällen bestämde jag mig för att ta ett extra kvällspass för att kontrollera mina ytterområden. Utom hörhåll för mattes och husses rop råkade jag alldeles glömma bort tiden, så det blev visst aningen sent? Det tyckte åtminstone mina människor, som hade oroat sig?? Sånt förstår jag mig inte på, och inte bryr jag mig heller. Man ska väl ta tillvara  möjligheterna, när tillfälle bjuds?